חברות טיפוח וקוסמטיקה התנדבו להפקת לוח שנה של האגודה למלחמה בסרטן
הלוח כולל תצלומי נשים שחלו או מחלימות מסרטן השד; הופק במסגרת הפרויקט ’להיראות טוב, להרגיש טוב יותר’ של האגודה.
הגדל

חברת MEDILINE, חברת האיפור איל מקיאג’, פאות רבקה זהבי וחברת הקוסמטיקה Avene תרמו את שירותיהן להפקת לוח שנה חדש, במסגרת פרויקט ’להיראות טוב, להרגיש טוב יותר’ של האגודה למלחמה בסרטן.
 
לוח השנה, המחולק לקראת ראש השנה במחלקות האונקולוגיות בבתי החולים, עטור בתצלומי נשים חולות ומחלימות מסרטן השד. השנה החליטה לראשונה יוזמת ומנהלת הפרויקט בהתנדבות, ד"ר פרנסין רובינסון שבעצמה החלימה מסרטן השד, לתת במה לאותן נשים ולהנציחן על גבי לוח שנה, כשכל אישה קיבלה את החודש שלה בו היא מככבת. "את הרעיון קיבלנו מהסרט ’נשות לוח השנה’ שצולם בבריטניה ועורר תגובות רבות", סיפרה רובינסון.
 
פרויקט ’להיראות טוב, להרגיש טוב יותר’ הוא פרויקט בינלאומי, המופעל ומיוצג בישראל במשך כל השנה ע"י האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת הפרויקט ניתנים מגוון טיפולי יופי וטיפוח ללא תשלום, לנשים חולות סרטן במרכזים הרפואיים ובסניפי האגודה ברחבי הארץ.

** הידיעה פורסמה באתר ICE ב- 11.9.07.

עבור לתוכן העמוד