ייעוץ וליווי אסטרטגי לפיתוח ההתנדבות, בשגרה ובחירום

זקוקים לייעוץ והכוונה בפיתוח אסטרטגיית ההתנדבות והמעורבות בארגונכם? זקוקים לתמיכת המומחים שלנו בחיזוק או עדכון תהליכי העבודה עם מתנדבים בארגונכם?

היועצים והיועצות של בית הספר לניהול התנדבות ומעורבות, במועצה הישראלית להתנדבות, מסייעים לארגונים מכל הסוגים, להתאים את שיטותיהם לצרכים המשתנים של ההתנדבות, לסגנונותיה ולאופניה הייחודיים ולבנות אסטרטגיית התנדבות ופרקטיקות ניהול התנדבות מבוססות מחקר.

היועצים והיועצות שלנו הם מומחים בניהול המשאב ההתנדבותי במגזרים השונים – הציבורי, השלישי והעסקי ובהובלת תהליכי שינוי לפיתוח מערכי התנדבות ומעורבות ושיפור והתאמת המערכים למציאות המשתנה תדיר. הם מקפידים להתעדכן בגישות ובידע החדשניים ביותר ומחזיקים במגוון של מיומנויות, יכולות וחוויות שיעזרו לארגונך להתמודד עם האתגרים העומדים בפניו. היועצים שלנו יסייעו לארגונך להגיע לרמה חדשה של מצוינות במערך ההתנדבות הארגוני.

תהליכי הייעוץ שאנו מציעים במסגרת בית הספר לניהול התנדבות ומעורבות חברתית, יכולים להיות בעלי ערך לארגונכם, במספר תחומים:

ייעוץ וליווי אישי לקידום מערך ההתנדבות בארגון –ייעוץ אישי למנהל/ת ההתנדבות, המסייע להגדיר את היעדים לשיפור מערך ההתנדבות ולהתאים את הפרקטיקות המיושמות בארגון למציאות המשתנה, כגון: אסטרטגיות לרתימת מתנדבים, תוכניות תגמול והכרה למתנדבים ועוד.

פיתוח שדרת ניהול המקדמת התנדבות ומעורבות – עבודה עם צוותים פנים ארגוניים ייעודים להובלת וקידום ההתנדבות והמעורבות החברתית, תוך ביסוס זהות תפקידית המשפיעה ומקדמת ההתנדבות והמעורבות בארגון.

 

ליווי בפיתוח אסטרטגיית התנדבות ארגונית – ליווי מנהלים ומקבלי החלטות בפיתוח אסטרטגיה לניהול התנדבות ומעורבות חברתית המאפשרת לבסס את המערך ההתנדבותי ולמקסם את האימפקט שלו בארגון, בשגרה ובחירום.

דילוג לתוכן