לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה – זרקור על התנדבות למען שורדי השואה

לרגל יום הזיכרון לשואה והגבורה אנחנו מבקשות להודות לכל המתנדבות והמתנדבים שלוקחים חלק בפעילות למען שורדי השואה בישראל, על העשייה והנתינה ועל תרומתם הרבה לכך ששורדי השואה יוכלו לחיות את שנותיהם האחרונות בכבוד המגיע להם כל כך. מתנדבים ומתנדבות בכל הארץ פועלים כדי לספק לשורדי השואה שזקוקים לכך ארוחות חמות, להפיג את בדידותם, להעניק להם טיפול רפואי מקצועי, לסייע בתהליכי בירוקרטיה ומיצוי זכויות, ובעוד המון דרכים מרגשות. מעבר לעזרה הרבה הם גם מספקים לשורדים רגעים קטנים של שמחה ואושר בתוך מציאות החיים הלא פשוטה איתה רבים מהם נאלצים להתמודד.

    במיוחד בתקופה זו, בעקבות המלחמה וההרעה שחלה במצבם של שורדי השואה בחברה הישראלית בשנה האחרונה, היום הזה הוא גם הזדמנות להזמין כל אחד ואחת שרוצה לקחת חלק בפעילות ההתנדבותית למען שורדי השואה ולהיות שגריר/ה של טוב בעבורם. יש המון אפשרויות ומגוון תפקידי התנדבות בתחום, להתנדבות קבועה או חד פעמית וגם כאלה שניתן לעשות בשעות גמישות או מהבית. אספנו כאן כמה לינקים שיעזרו לכם למצוא את התפקיד המתאים ביותר עבורכם:

    * למידע אודות התנדבות במקום מגוריכם מומלץ לבדוק דרך אתר הרשות המקומית/עירייה.

    מקוות שתמצאו כאן אפשרות שתתאים להתנדבות, אנחנו מזכירות- אלו רק כמה דוגמאות לאפשרויות דרכן ניתן להתנדב בתחומי שונים למען שורדי השואה בישראל, אנחנו מברכות על כלל היוזמות והאפשרויות הקיימות ומעודדות התנדבות בכולן. בעמוד המתנדבים באתר שלנו תמצאו עוד טיפים לאיך להתחיל להתנדב וגם הפניות נוספות למנועי חיפוש התנדבות שמותאמים לצרכים והרצונות שלכן. בהצלחה!

    דילוג לתוכן