תקשורת ויחסי ציבור למנהלי התנדבות

 יחצ"נות ושיווק התוכנית ההתנדבותית

 קורס מקוצר וממוקד ביחסי ציבור ותקשורת, המיועד למנהלי התנדבות ומתנדבים, ינסה לענות על השאלות הבאות: כיצד יוצרים יחסי ציבור, כיסוי תקשורתי, הד ציבורי ונראות למעשה ההתנדבותי ולתוכנית ההתנדבותית?מה הסיכוי שסיפור של "מעשה טוב" ייכנס לתקשורת? מהו סיפור?מהם היעדים האמיתיים ומי קהל המטרה הרלוונטי של הפעילות היחצ"נית והשיווקית?   

מטרות התוכנית

הקניית כלים מעשיים לעבודה יחצ"נית ולשיווק התוכנית ההתנדבותית.

למי מיועדת התוכנית?

התוכנית מיועדת למנהלי התנדבות בארגונים, ולכל המעוניינים למצות את הפוטנציאל התקשורתי הגלום בפעילות ההתנדבותית אותה הם מפעילים.   

תיאור התוכנית

התוכנית בהיקף 16 ש' אקדמאיות ותעסוק בנושאים הבאים:

  • הקניית ה"שפה" התקשורתית לפועלים בשטח.
  • זיהוי מעגלי ההשפעה וקהלי המטרה של הפעילות היחצ"נית והשיווקית.
  • מפת התקשורת, הבדלים בין אמצעי תקשורת לאומיים, אלקטרוניים, מקומיים וקהילתיים.
  • מבנה מערכת החדשות, תפקידים במערכת.
  • סיפור ההצלחה היחצ"ני – איך כותבים קומוניקט, איך מזהים סיפור.

מועדי התוכנית:פתיחה: יום שלישי ה-15 במאי 2007, כ"ז באייר, תשס"ז.

  סיום: יום שלישי ה-26 ביוני 2007, י' בתמוז, תשס"ז.

המפגשים יתקיימו בשעות אחה"צ, בשעות 17:00 – 20:15.

 מנחים:   דני קיפר, יועץ תקשורת ומרצה בבית הספר לתקשורת המסלול האקדמי המכללה    למנהל. 
          ענבל שתיוי, לשעבר מפיקה, עורכת וכתבת במוספי "מעריב", "עכבר העיר" ו"טיים  אאוט".

 לפרטים והרשמה: ענבל שתיוי, נדב, טל' 03-5620707 או בדוא"ל inbal@nadav.org.il


תאריך 15/05/2007
מיקום עמותת "נדב" - רחוב סעדיה הגאון 24 , קומה מינוס 1 , תל אביב
מארגן האירוע "נדב" - המרכז הישראלי להכשרה וניהול התנדבות נוער וצעירים
עבור לתוכן העמוד