אסטרטגיה שיווקית ומיתוג הארגון
"להפוך את הארגון למותג"
אסטרטגיה שיווקית ומיתוג הארגון
יום רביע 11 בפברואר 2009 בין השעות 09:00 – 12:30
תל-אביב, רחוב החשמל 18 קומה 4
מבוא: |
גיבוש האסטרטגיה השווקית של הארגון והפיכתו למותג מסייעת לארגון להצליח ולהתבלט בייחודיותו, למשוך אליו מתנדבים ועובדים איכותיים, תורמים וכל מי שנרצה במעורבותו בחיי הארגון. |
מטרת הסדנה: |
בסדנא זו ירכשו המשתתפים מיומנויות הלקוחות מעולם העסקים, לגיבוש אסטרטגיה שווקית וכלים מעשיים להפיכת הארגון למותג.ומתן דגש לשווק ארגון המפעיל מתנדבים. |
קהל היעד: |
מנהלי ארגונים המפעילים מתנדבים,רכזי ומפעילי מתנדבים, מתנדבים ושכירים בתחומי שווק, גיוס ופיתוח משאבים,פיתוח ארגוני.מתנדבים ושכירים העוסקים בפיתוח יזמות חברתית ותכניות התנדבות |
מבנה הסדנה: |
* כלים לניתוח ויישום חוזקות הארגון * מיתוג הארגון ושווקו * בניית בסיס לתכנית אסטרטגית למיתוג ושווק הארגון * ניתוח התכנית האסטרטגית וקבלת הדרכה ליישומה בארגון המשתתפים יקבלו חומר עיוני ,רעיונות וכלים ליישום. |
המרצה: |
מיכל גולדברג-יועצת פיתוח מנהיגות מתנדבת ויזמות התנדבותית מפתחת תכניות התנדבות,חינוך וקהילה, הכוללות שווק וגיוס משאבים. |
מועד ומקום הסדנה: |
יום רביעי 11/2/2009 משעה 09:00 – 12:30 (הרשמה וכבוד קל משעה 08:30) תל-אביב, רחוב החשמל 18 (קומה 4). |
פרטים נוספים: |
|
עלות הסדנא : |
70 ₪ למשתתף |
הרשמה: |
ע"ג טופס ההרשמה המצורף |