אסטרטגיה שיווקית ומיתוג הארגון

"להפוך את הארגון למותג"

אסטרטגיה שיווקית ומיתוג הארגון

 

אזלו המקומות 

 

יום רביע 11 בפברואר 2009  בין השעות 09:00 – 12:30

תל-אביב, רחוב החשמל 18 קומה 4

 

 

מבוא:

גיבוש האסטרטגיה השווקית של הארגון והפיכתו  למותג מסייעת לארגון להצליח ולהתבלט בייחודיותו, למשוך אליו מתנדבים ועובדים איכותיים, תורמים וכל מי שנרצה במעורבותו בחיי הארגון.

 

מטרת הסדנה:

בסדנא זו ירכשו המשתתפים מיומנויות הלקוחות מעולם העסקים, לגיבוש אסטרטגיה שווקית וכלים מעשיים להפיכת הארגון למותג.ומתן דגש לשווק ארגון המפעיל מתנדבים.

 

קהל היעד:

מנהלי ארגונים המפעילים מתנדבים,רכזי ומפעילי מתנדבים, מתנדבים ושכירים בתחומי שווק, גיוס ופיתוח משאבים,פיתוח ארגוני.מתנדבים ושכירים העוסקים בפיתוח יזמות חברתית ותכניות התנדבות

 

מבנה הסדנה:

    * כלים לניתוח ויישום חוזקות הארגון

    * מיתוג הארגון  ושווקו

    * בניית בסיס לתכנית אסטרטגית למיתוג ושווק הארגון

    * ניתוח התכנית האסטרטגית וקבלת הדרכה ליישומה בארגון

  המשתתפים יקבלו חומר עיוני ,רעיונות וכלים ליישום. 

 

המרצה:

מיכל גולדברג-יועצת פיתוח מנהיגות מתנדבת ויזמות התנדבותית

 מפתחת תכניות התנדבות,חינוך וקהילה, הכוללות שווק וגיוס משאבים.

 

מועד ומקום הסדנה:

יום רביעי 11/2/2009 משעה 09:00 – 12:30  (הרשמה וכבוד קל משעה 08:30)

תל-אביב, רחוב החשמל 18 (קומה 4).

 

פרטים נוספים:

יורם מנור- מנהל הדרכה במועצה להתנדבות :03-5608888

ivolunteer@ivolunteer.org.il

 

עלות הסדנא :

70 ₪  למשתתף

 

הרשמה:

ע"ג טופס ההרשמה המצורף

 


תאריך 11/02/2009
מיקום רחוב החשמל 18 תל אביב
עבור לתוכן העמוד