ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים יוצא בקמפיין הסברה למניעת תאונות בית בילדים
הקמפיין יוצא תחת הכותרת: 'בטרם' עושים בית בטוח לילדים. מטרת הקמפיין היא להעלות את מודעות ההורים לחשיבות לקיחת האחריות והשמירה על חיי הילדים דווקא בבית, שנתפס כמקום הבטוח ביותר.
הגדל

הקמפיין מתייחס לסיכונים ספציפיים כמו זהירות בחשמל, באמבטיה, בסביבת חלונות וכו', כאשר המסר הוא ילדים וחשמל/חלונות/בישול/פיצוחים וכו' לא הולכים ביחד.

הקמפיין כולל: מודעות לעיתונות כתובה, באנרים מונפשים לאינטנרט וסרטונים מונפשים לקולנוע.

הקמפיין, בעלות של למעלה מ - 100,000 ש"ח , עולה השבוע למשך שלושה שבועות, באתר וואלה ועל מסכי הקולנוע של רשת גלובוס גרופ ותיאטראות ישראל (בתרומה). כן נתרמו שטחי פרסום בעיתונות הכתובה וניתן זמן קהילה על ידי קשת, זכיינית ערוץ 2. הקמפיין, הופק על ידי משרד הפרסום טרילוג'י  - פרסום/תדמית/ קריאטיב אסטרטגי. יצוין, כי חברת החשמל נרתמה לנושא בטיחות הילדים ונתנה חסות לנושא הבטיחות בחשמל.

http://www.hdinteractive.co.il/beterem/  באנר חנק 
http://www.hdinteractive.co.il/trilogy/beterem/ - מיניסייט

 באדיבות מערכת הזווית השלישית

עבור לתוכן העמוד