פרוייקט "לצאת מהקופסא" למען "קו הזינוק"
הגדל

עשרת העיצובים הזוכים יודפסו על גבי 20 אלף קופסאות פח וימכרו ברשת חנויות AM:PM ורשת סטימצקי. רווחי המכירה יועברו כתרומה לעמותת "קו הזינוק" למטרות פיתוח והמשכיות של העמותה.
 
הפרוייקט הוא יוזמה של לירון הרשקוביץ (24) בוגר עמותת קו הזינוק ומיכל נעים (28), אשר רצו ליזום פרויקט אשר יעזור בקידום וחשיפת אמנים צעירים מחד וגיוס תרומות לעמותת "קו הזינוק" מאידך.

הקופסאות הזוכות יוצגו בתערוכה, ויימכרו ברשת AM:PM וסטימצקי כחלק מתרומה לעמותת "קו הזינוק" המפתחת מנהיגות בקרב בני נוער מהפריפריה.
מאות עיצובים נשלחו אל יזמי הפרויקט. 170 מתוכם עלו לשלב ההצבעה מול חבר שופטים המונה את המאייר זאב אנגלמאיר, איש העסקים ויוזם פרויקט ST-ART סרג' תירוש, יעל לוטן, מנכ"לית חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות", המעצב דוד טרטקובר, המעצבת מיכל סהר, והמאייר איציק רנרט.

בחודש ספטמבר יוצגו העיצובים בתערוכה, של הקופסאות וכן של קופסאות היסטוריות כגון קופסאת פח של ראש הממשלה, גולדה מאיר, חיים נחמן ביאליק ואוסף של קופסאות תקופתיות של חברת התה ויסוצקי.

הפרויקט הינו פרויקט חברתי וכל הפועלים בו עושים זאת בהתנדבות. בין השותפים: חברת פרסום ברעם - קיר ברעם, חברת לוטן תדמיות - יחסי ציבור, החברה להזזת הרים - מערך לוגיסטי ושינוע, צבי לוין - עיצוב הקמפיין הפרסומי, TIMEOUT - מתן חסות לתערוכה, עיריית תל-אביב, הבצפר, AM:PM ואחרים.

נלקח מ"זוית 3"

 

עבור לתוכן העמוד