חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מנהל/ת כספים

תחומי אחריות: 
  • אחריות כוללת על הפן הכלכלי (תקציבי, תזרימי וחשבונאי) בעמותה. 
  • הכנת תקציב שנתי ומעקב אחר התקציב, ביצוע ברמה חודשית רבעונית , ובדיקת עמידה ביעדים.
  • ניהול ודיווח על מצבה הכספי של העמותה, הכנת הדוחות הכספיים של העמותה ואחריות על כלל הדיווחים החשבונאיים.
  • אחריות על הביצוע, בקרה דיווחים וגביה של חוזים עם השותפים (משרדי ממשלה, קרנות, תורמים)
  • סיוע למנכ"לית בניהול מו"מ עם מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה.
  • ניהול הנהלת חשבונות בעמותה לרבות מערכות דיווחי שכר והכנת תלושי שכר לכלל עובדים
  • הכנת מערך דיווחים פנימי לפי תחומי פעילות.
  • עבודה שוטפת מול רשויות המס, הגשת דיווחים לרשם העמותות.
  • אחריות על מערך הביטוח האלמנטרי והפנסיוני של החברה.
  • אחריות ובקרה  על קיום ההסכמים עם לקוחות וספקים.
דרישות התפקיד
  • רישיון רו"ח מוסמך.
  • ניסיון בניהול כספים בעמותה ועבודה מול משרדי ממשלה ותורמים.
  • חשיבה עסקית ויזמית
  • תכנון וארגון
  • שירותיות.
  • מחויבות לביצוע 

מקום העבודה: משרדי העמותה בכפר הנוער בן שמן. 

נא שלחו קורות חיים לכתובת:: office@ivolunteer.org.il עד לתאריך: 25.10.21

הרשמה לניוזלטר
הרשמה לניוזלטרדלג על הרשמה לניוזלטר
שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
*
checked
צור קשר
עבור לתוכן העמוד