חיפושדלג על חיפוש
    blog
    תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

    מערכת CRM לניהול התנדבות

     

    הסביבה שלנו משתנה כל הזמן והופכת לטכנולוגית יותר ויותר. הציפיות הן כי מנהלי/ות ההתנדבות יהיו עדכניים ואדפטיביים-  וכך, גם ניהול ההתנדבות נדרש להפוך לטכנולוגי!


    מי שמתעניין/ת בהתנדבות בארגון שלנו, מצפה לתגובה מהירה עם מקסימום מידע, בתהליך רישום קל, מקוון ונגיש. מי שכבר מתנדב/ת מצפה ליחס מקצועי, לניהול התנדבות יעיל. המתנדבים/ות מצפים שנדע איפה הם מתנדבים, אילו הכשרות הם עברו, מתי בפעם האחרונה הם זכו לשיחת ליווי או משוב ועוד. אנחנו רוצים לספק למתנדבים את התחושה שאנו רואים אותם. שאנחנו זוכרים מתי לציין את יום הולדתם ושאנחנו מכירים ומוקירים את פעילותם. אנחנו רוצים גם לוודא שהכישורים והיכולות שלהם באים לידי ביטוי בהתנדבות.


    גם בעלי העניין בארגון שלנו מצפים שנוכל לשלוף יחסית בקלות נתונים מדויקים על מספר המתנדבים, על התפקידים שהם ממלאים, על שיעורי הגיוס והנשירה ועל האימפקט של ההתנדבות בארגון.


    הדרישות והציפיות הללו מחייבים אותנו, ארגוני המתנדבים ומי שעוסקים בניהול התנדבות, לנהל את מערך ההתנדבות באופן חכם ולהיפרד מהקלסרים ומקבצי האקסל. אנו זקוקים למערכת מורכבת, שתאפשר לנו להציע התנדבויות, להגיב מהר למתעניינים, לשמור מידע חיוני אודות המתנדבים, לוודא שאנו מיישמים את כל תהליכי ניהול ההתנדבות באפקטיביות ולשלוף דוחות ונתונים שיסייעו לנו בתהליכי קבלת החלטות.


    מערכות טכנולוגיות שמספקות מענה לכל הצרכים הללו, נקראות מערכות CRM - Customer relationship management, מערכות אלה שימשו במקור את העולם העסקי, לניהול קשרי לקוחות:  משלב ההתעניינות ועד שמירת קשר ישיר לאורך שנים עם אותם לקוחות. מערכות אלה הלכו והתעבו עם השנים והן כיום משמשות כמערכות לניהול כללי, תוך מיקוד בלקוחות, או במקרה שלנו: במתנדבים. מטרת מערכת ה-CRM היא ללוות ניהולית את המתנדבים, מתחילת הקשר איתם ועד אין סוף באופן הוליסטי, תוך שאנחנו מאבדים כמה שפחות פרטים בדרך ומסוגלים לנתח נתונים ולהבין מגמות עתידיות וגם למקסם את הפעילות שלנו מולם.


    בעולם יש כמה מערכות לניהול מתנדבים, בארץ האפשרויות העומדות לפנינו היום הן:


    - שימוש באקסל חכם שימקסם את הנתונים שיש לנו על המתנדבים/ות
    - בניית מערכת CRM ייעודית לניהול המתנדבים
    - שימוש במערכות CRM גנריות והתאמתן לניהול מתנדבים כמו מערכת Salesforce (אשר מעניקה 10 רישיונות חינם לעמותות לשימוש במערכת שלה), או מערכת altro לניהול עמותות

     

    אנחנו, ב"רשת להתנדבות ישראלית", רואים במערכת טכנולוגית לניהול מתנדבים כאחד מאבני הייסוד של ניהול התנדבות מיטבית ובמסגרת זו, לשמחתנו הרבה, חברנו לחברת טריביו.


    טריביו הינו ארגון חברתי טכנולוגי שאינו למטרות רווח (נוסד כחברה לתועלת הציבור), שהוקם על ידי מיכאלה ברקו ורון צוקרמן בשנת 2017. החזון של טריביו: ליצור ולהרחיב את מעגלי ההתנדבות והנתינה בחברה הישראלית על ידי שתי מערכות טכנולוגיות המיועדות להנגשה ולקידום התנדבות, בלחיצה על כפתור אחד: מערכת CRM ייעודית למנהלי התנדבות ואפליקציה לשימוש המתנדבים/ות.

    טריביו מציעים למעשה שני כלים, מערכת  CRM כפי שתוארה מעלה אשר פותחה באופן ייעודי לנושא  ניהול התנדבויות ומתנדבים,  ולצידה, אפליקציה שמאפשרת למתנדבים להתחבר להתנדבויות בקלות, לשתף מההתנדבויות שלהם, לדווח על נושאים אשר דורשים המשך טיפול ולתקשר באופן ישיר עם עמיתים להתנדבות ועם האחראים על ההתנדבות.

    מאז הקמתה, התמקדה טריביו בעיקר במתן מענה למעורבות החברתית במערכת החינוך ובמוסדות להשכלה גבוהה ואילו עכשיו, במהלך משותף עם הרשת להתנדבות ישראלית, הופכת המערכת שהם מציעים לרלוונטית לניהול כלל ההתנדבות, על כל גווניה, לכלל הארגונים והרשויות המפעילים אותה. המערכת קיימת, מלבד בשפה העברית, גם באנגלית ובערבית.


    הטכנולוגיה של טריביו מצויה בשימוש נרחב בישראל, עם כ- 270 אלף משתמשים פעילים, מאות ארגונים המפעילים התנדבות באמצעות המערכת, ו-16 מליון שעות התנדבות אשר דווחו באמצעות הטכנולוגיה (במונחי שכר מינימום מדובר על שווי התנדבות בהיקף של כ 465 מליון ₪).

    מאגרי המידע של טריביו רשומים במשרד המשפטים, והמערכת עומדת בתקנות מאגרי המידע ואף מחמירה ממנו בנושאים שונים לרבות בדיקת חדירות וסקר סיכונים שנתי.

    בהצלחה לכולנו 😊

    הרשמה לניוזלטר
    הרשמה לניוזלטרדלג על הרשמה לניוזלטר
    שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
    *
    *
    checked
    צור קשר
    עבור לתוכן העמוד